Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2014 15:28 - Кой е най-голямит враг на национализмът? - отговор до Sofist
Автор: borko83 Категория: Политика   
Прочетен: 979 Коментари: 1 Гласове:
1



Отговарям директно. Според мен най-големия враг на национализма са глобалистите, които проповядва както неолиберализма, така и мултикултурузма. Национализъм и глобализъм са антиподи. Затова е и тази нечистоплътна компроматна война срещу национализма и неговите лидери в България, която се води доста активно напоследък.

Виждам, че отново сте сложили филтър на коментарите под постингите си. Затова ви отговарям в отделен пост, макар че не го намирам за много редно. Не ми давате шанс да се защитя, а ме цитирате в постинга си и  интерпретирате думите ми както ви е угодно. Кой слага цедка на коментарите под темите си? Този който стои зад истината или този, който иска да манипулира и да внушава идеи, които не иска да бъдат подлагани на съмнение или направо опровергавани с добра аргументация? Това се нарича цензура. Кой цензурира и защо?

Много сте се амбицирали да доказвате тезите си. Но пак използвате нечистоплътни практики. Първо не сте ми искали разрешението да ме цитирате. Разбирa се всеки може да ме прочете под вашия постинг, но така да изваждате думите ми от конкретния контекст, не е много достойно. Доказва користните ви цели. Защо след като правите цитати, не посочвате автора? Това е задължително условие и нормална практика. Поне заинтригуваните читателите да  имат възможност да прочетат и други мои постинги, за да може да се запознаят с цялостната ми позиция? Кого се опитвате да манипулирате в края на краищата? Тука глупави хора почти не се срещат.

Абсолютно не съм съгласен със нелепите твърдения, че национализма имал нещо общо с нацизма. Национализма е синоним на родолюбие. Не на фашизъм и ксенофобия, както вие, други блогъри, и "независимите" медии се опитват да ни внушават напоследък. За да ви приемат читателите на сериозно, следващия път като правите цитати, посочвайте източника, за да може да се направи проверка за достоверност. Този начин на писане не ви прави чест. Както и снимковия материал, който изплзвате съвсем тенденциозно. Има противоречие в това темата ви да звучи независимо, сериозно и философски, и в същото време използавате така познатите по нашите географски ширини мръсни практики.




Гласувай:
1



1. alexs - Най-големия враг нанационализма е ...
06.01.2014 15:44
Най-големия враг нанационализма е Волен Сидеров! Както Иван Костов съсипа СДС така и Волен съсипва национализма!
Истински националист е Хайтов вечна му памет!..и последователите от СКАТ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borko83
Категория: Политика
Прочетен: 26694
Постинги: 9
Коментари: 14
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930